Home » , , » Grusomme mig 2 (2013) Fuld Streaming

Grusomme mig 2 (2013) Fuld Streaming

Written By Unknown

Se streaming Grusomme mig 2 i top videoformat. Spille streaming Grusomme mig 2 i bedste look videoformat. Online streaming Grusomme mig 2 i høj kvalitet. Download fuld Grusomme mig 2 i high definition-format. Se fuld film Grusomme mig 2 i HD-video.


Du vil opdage, at samlede beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,RO,
  • Aktører film :Alec Medlock (Additional Voices (voice)), Katie Silverman (Additional Voices (voice)), Moisés Arias (Antonio), Jack Angel (Additional Voices (voice)), April Winchell (Additional Voices (voice)), Claira Nicole Titman (Additional Voices (voice) (as Claira Titman)), Kristen Schaal (Shannon), Casey Simpson (Additional Voices (voice)), Mona Marshall (Additional Voices (voice)), Steve Carell (Gru), Ken Jeong (Floyd), Lori Alan (Additional Voices (voice)), Danny Mann (Additional Voices (voice)), Pierre Coffin (Kevin the Minion / Bob the Minion / Stuart the Minion / Additional Minions / Evil Minions (voice)), Nickolai Stoilov (Arctic Lab Guards (voice)), Jan Rabson (Additional Voices (voice)), Kristen Wiig (Lucy), Sherry Lynn (Additional Voices (uncredited)), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho), Bailey Gambertoglio (Little Girl #2 (voice) (uncredited)), Dana Gaier (Edith), Nasim Pedrad (Jillian), Mickie McGowan (Additional Voices (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes), Jess Harnell (Additional Voices (voice)), Georgia Cook (Additional Voices (voice)), Andre Robinson (Additional Voices (voice)), Debi Derryberry (Additional Voices (voice)), Vanessa Bayer (Flight Attendant (voice)), Eva Bella (Additional Voices (voice)), Ava Acres (Additional Voices (voice)), Chris Renaud (Additional Minions / Evil Minions / Italian Waiter (voice)), John Cygan (Additional Voices (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario), Laraine Newman (Additional Voices (voice)), Jim Ward (Additional Voices (voice) (as James Kevin Ward)), Steve Coogan (Silas), Mason McNulty (Additional Voices (voice)), Miranda Cosgrove (Margo)

1690953

Grusomme mig 2 er det bedste film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, efter en beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Der er ingen måde, når man prøve til gå til Film efter titel Grusomme mig 2, du er på højre websted. Her kan du se for gratis eller downloade det fra din egen mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du overhovedet kan ser millioner af nyeste filmtitler for ingenting ved at registrere som en generel medlem. Du udelukkende tager 2 min at abonnere glæde i snesevis af nyeste film for uden omkostninger

... Spille film Grusomme mig 2 i bedste kvalitet 720p ....




Songs : Pharrell Williams, Color Designer : Gregory Georges, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Color Designer : Sergio Casas, Producer : Christopher Meledandri, Director : Pierre Coffin, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Animation : Jonathan del Val, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Sound Recordist : Paul Tirone, Art Direction : Eric Guillon, Music : Heitor Pereira, Animation : Jean Hemez, Storyboard : Matthew Nealon, Screenplay : Ken Daurio, Casting : Carla Hool, Set Designer : Loïc Rastout, Set Designer : Olivier Adam, Production Manager : David Rosenbaum, Production Design : Yarrow Cheney, Editor : Gregory Perler, Director : Chris Renaud, Set Designer : Paul Mager, Color Designer : Clément Griselain, Prop Maker : Philippe Tilikete, Set Designer : Christoph Charriton, Screenplay : Cinco Paul
Ja, nu du kan se film af Grusomme mig 2 helt længde og find den link til dette flick Grusomme mig 2 i high definition kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger, minions, gru,

0 kommentarer :

Send en kommentar